Menü
Kosár tartalma

Általános Szállítási Feltételek

A webáruház üzemeltetője :

Magic Formaruha Stúdió Kft

székhely: 2151.Fót, Meggyes u. 9.
Cégjegzékszám: cg13-080820
Adószám: 10900224-2-13

ügyfélszolgálat:Magic FS Kft
Budapest, Mexikói út 54. 1145.

telefonszám: (06-1) 220-5537
email cím: info@magicfs.hu
Tárhelyszolgáltató:

 

Rendelés

Rendelni lehet:

  • az internetes áruházon keresztül: www.1001szakacsruha.hu

  • telefonon: 06-1-220-5537 Telefonos rendelését hétfőtől péntekig 8.00–tól 1500 óráig fogadjuk

  • e-mailben: info@magicfs.hu

A Webáruházon keresztül megrendelést regisztrált vevőktől vagy vendégként vásárlóktól fogadunk el, a regisztrációhoz és megrendeléshez szükséges, hogy a Vevő a regisztráció során kért valamennyi adatot hiánytalanul megadja. A regisztráció vagy megrendelés során a Webáruház figyelmeztető üzenetben tájékoztatja a Vevőt, ha adatait hiányosan adta meg, és a sikeres regisztrációhoz helyesbítés szükséges. Cégünket a regisztráció vagy megrendelés során a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért felelősség nem terheli. Regisztrálni lehetséges a megrendelési folyamat során. A regisztrációval és/vagy megrendeléssel a Vevő az ÁSZF-ben és az Adatkezelési tájékoztatóban   foglaltakat elfogadja, az Adatkezelési Tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul. reklámküldeményeket küldjön. A Webáruházában kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak és vásárolhatnak, a regisztrációval vagy megrendeléssel a Vevő akként nyilatkozik, hogy 16. életévét betöltötte.

A Webáruházban a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezésével, belépés vagy regisztráció után, vagy vendégként vásárolva adatai megadásával a fizetési mód kiválasztását követően a “megrendelés elküldése” gomb használatával tudja rendelését leadni. A “megrendelés elküldése”-vel a Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik Cégünk felé. A megrendelés során a Vevő a rendelésre vonatkozó adatokat bármikor javítani tudja, pl. a kosárban a mennyiség változtatásával, termékek hozzáadásával vagy törlésével stb. A megrendelés leadását követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül Cégünk a Webáruház által generált automatikus email üzenetben visszaigazolja a Vevőnek a szerződési jognyilatkozatának beérkezését. Ez a visszaigazoló email üzenet a megrendelés beérkezését és sikeres rögzítését nyugtázza. A visszaigazoló email elküldésével Cégünk a vevő ajánlatát elfogadja, a szerződés létrejön. 

E-mailben történő megrendelés: az info@magicfs.hu-ra vevő elküldött megrendelés érvényességének feltétele a rendelés teljesítéséhez szükséges termék adatainak pontos megadása, valamint a megrendelő cég és személy személyes adatainak és elérhetőségének közlése.

A telefonon történő megrendelés akként történik, hogy a vevő felhívja Cégünk telefonos ügyfélszolgálatát a 06-1-220-5537 telefonszámon és a rendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatai, valamint a megvásárolni kívánt termék adatai megadásával megrendeli a terméket. Ha vevő korábban még nem vásárolt Cégünk-nél, a vevő a szállítási címét is megadja. Telefonon történő megrendelés esetében csak utánvételes fizetési mód választható. A telefonos rendelés végén az adatok egyeztetése ismét megtörténik, a vevőnek lehetősége van ekkor még az esetlegesen tévesen rögzített adatait helyesbíteni. A megrendelés beérkezésének visszaigazolása a beszélgetés végén szóban megtörténik. Telefonos rendelését Cégünk hétfőtől péntekig fogadja. Az ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltak elfogadása szóbeli nyilatkozattal történik.

Az e-mailben és telefonon érkezett megrendeléseket írásban visszaigazoljuk.

A vevő a szállítási címet a számla kiállításáig tudja módosíttatni.

Előfordulhat, hogy Cégünk – a megrendelés visszaigazolása ellenére – a megrendelt terméket készlethiány miatt vagy más okból csak később tudja szállítani, vagy egyáltalán nem tudja szállítani. Cégünk nem vállal felelősséget a késedelmes vagy elmaradó szállítás miatt esetlegesen felmerülő semmilyen kárért. Az egyes termékek lényeges tulajdonságait és árát a termékek terméklapjai tartalmazzák.

Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a Webáruházban és a katalógusban a mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő például "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor Cégünk nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron szállítani. Cégünk nem felelős a Webáruházban vagy katalógusban közzétett árazási vagy egyéb hibákért és az ezekből esetlegesen eredő bármilyen kárért és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. A megrendelés alapján létrejövő szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, elektronikus úton kerül iktatásra, és a későbbiekben hozzáférhető. A telefonon vagy faxon leadott rendelések is elektronikus úton kerülnek iktatásra. A számla kibocsátása papír alapon történik. Cégünk és a Vevő között létrejött valamennyi szerződés nyelve a magyar. 

Árak

Az árak Forintban vannak megadva és a nettó  árat   mutatják.

Az Ügyfél a következő lehetőségek közül választhat az internetes oldalon megjelölt ár kifizetéséhez: banki átutalás, készpénz fizetés vagy utánvétel.

Az áru fizetendő árához hozzá kell adni a kiszállítás költségeit a választott fizetési és szállítási módtól függően:

  • A kiszállítást a DPD futárszolgálat végzi házhoz szállítás útján, A szállítás díja a rendelt termék mennyiségétől, súlyától, és a futárszolgálat aktuális árától függ. Tájékoztató árat a rendeléseknél a visszaigazolás tartalmazza.

Az áruk kiszállítása

Az áruk kiszállítása a rendelés beérkezésétől számított a visszaigazolt határidőre történik, kivéve, . Az áruk kiszállítása a rendelések beérkezési sorrendje szerint történik, a készlet erejéig. Nagyszámú megrendelés beérkezése esetén előfordulhat, hogy egyes cikkeket külön szállíttatjuk ki egy későbbi időpontban, mely akár 3-4 hét is lehet a rendelés beérkezésétől számítva.

Fenntartjuk a jogot az ajánlatban szereplő áruk árának és a kiszállítási költségek megváltoztatására, de eközben nem sértve meg azon személyek jogát, akik még a fentebb említett változások előtt elküldték a rendelésüket.

Az áruk visszaküldése (A szerződéstől való elállás joga)

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)  Kormányrendeletnek megfelelően biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát és a megrendelt áruk visszavételét. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, indokolási kötelezettség nélkül gyakorolhatja. A vevő elállási jogát akként gyakorolhatja, hogy a 14 napos elállási határidőn belül elküldi elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát postai címére, vagy a info@magicfs,hu email címre. A vevő az elállási jogát a megrendelés leadásától a termék átvételéig terjedő időtartamban is gyakorolhatja. 

Az elállással és visszaküldéssel kapcsolatos részletes folyamat a Visszáruk kezelése szabályai szerint történik

Elállási nyilatkozatminta letölthető: elállási nyilatkozatminta.

Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak)

Ha a Vevő eláll a vásárlási szándékától (a szerződéstől), Cégünk haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vevő által kifizetett áru ellenértékét.

A visszatérítést Cégünk mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Az elállási jog gyakorlásából eredő összeg visszafizetése banki átutalás útján történik a vevő által megjelölt bankszámlaszámra vagy utalvány formájában jóváírásra kerül Cégünk áruházban a vevő fiókjában, és a későbbi vásárlások során felhasználható, amennyiben a vevő ezt a fajta elszámolást választja a visszáru értékének visszatérítéséhez.

Az esetlegesen nem megfelelő termék kicserélésére nincs lehetőség, a vevő ebben az esetben is elállási jogát gyakorolhatja (ez természetesen nem vonatkozik a minőségi hibás termékek esetén a szavatossági jog érvényesítésére).

A vevőnek joga van a szerződéstől elállni, amennyiben a visszaigazolásban megjelölt szállítási határidőt nem fogadja el, és ezt írásban közli

Jótállás és szavatosság

KELLÉKSZAVATOSSÁG


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön Cégünk. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

  

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

  

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított30 napon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 6 havi elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

  

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

  

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Cégünk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 



TERMÉKSZAVATOSSÁG


Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

  

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 6 hónapon érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

  

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

JÓTÁLLÁS

  

Hibás teljesítés esetén a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet alapján, az abban meghatározott termékek esetében Cégünk jótállásra köteles. 

  

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A vonatkozó jogszabályban foglaltaknak megfelelően a jótállási körbe eső termékeinknél 6 hónap jótállást vállalunk, mely idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet érvényesíteni. 

  

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállásunk csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, és Cégünk számlájával igazolt termékekre érvényes. A jótállási idő kezdete a termék átvételének napja. Amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben jótállási jegyként is szolgál.

Panaszkezelés

Termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeinken tehet bejelentést:
Magic formaruha Stúdió Kft , ügyfélszolgálat: 1145.Budapest, Mexikói út 54. tel: 06-1-220-5537

A szóbeli panaszt Cégünk azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Cégünk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a az írásbeli panasz elbírálására vonatkozó határidőben (lásd lent) az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt Cégünk egyedi azonosítószámmal látja el.

Az írásbeli panaszt cégünk a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját Cégünk indokolni köteles.

Cégünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén Cégünk köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz. A járási hivatalok elérhetőségeit találja: https://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista

A fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2186
Fax: +36 1 488 2131
  

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét itt megtekintheti: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezéséhez az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU 2013. 05. 21-én kelt rendelet 14.1 cikkének megfelelően tájékoztatjuk, hogy az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. A platformot elérheti itt: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célsze